افزایش سطح تستوسترون در مردان پس از جراحی لاغری
جدیدترین و به روز ترین اطلاعات روز
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لبخند و آدرس redica.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 172
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 314
:: باردید دیروز : 68
:: بازدید هفته : 476
:: بازدید ماه : 787
:: بازدید سال : 827
:: بازدید کلی : 1568
افزایش سطح تستوسترون در مردان پس از جراحی لاغری

لاغری با جراحی می تواند فواید بسیاری داشته باشد که اکثر ما از آنها اطلاعی نداریم. در تحقیقات اخیر مشخص شد که افزایش تستوسترون بعد از جراحی لاغری در مردان اتفاق افتاده است.

حدود ۲۸ مطالعه روی حدود ۱۰۰۰ نفر انجام گرفت و مشخص شد که سطح هورمون تستوسترون و برخی هورمون های دیگر پس از جراحی لاغری افزایش می یابد. همچنین هورمون جنسی زنانه نیز پس از جراحی، در این افراد کاهش یافته است. از طرفی، تغییرات بسیار کمی در کیفیت اسپرم این افراد نیز دیده شد، که نمی توان به طور قطع آن را اثبات کرد.

افزایش تستوسترون بعد از جراحی لاغری در مردان

مردانی که تحت عمل چاقی قرار گرفته اند، علاوه بر کاهش وزن چشمگیر می توانند از افزایش سطح تستوسترون نیز سود ببرند. با این حال شواهدی بنا بر افزایش جهش اسپرم در این افراد هنوز پیدا نشده است. این یافته ها مربوط به ژورنال جراحی لاغری است که جزء انتشارات رسمی فدراسیون جراحی لاغری و اختلالات متابولیکی محسوب می شود با این همه جراحی لاغری تاثیری بر قوای جنسی مردان نخواهد داشت.

این روزها، روش های جراحی زیادی برای کاهش اضافه وزن مفرط مانند: جراحی اسلیو معده ، با  جراحی  بای پس معده ، بالون، حلقه و … وجود دارند که عمل اسلیو معده یکی از بهترین، سریع ترین و بی خطرترین آنهاست.

چاقی چگونه در قوای باروری مردان تاثیر می گذارد؟

همانطور که بسیاری از ما از ارتباط چاقی و بارداری زنان اطلاع داریم، اضافه وزن و چاقی می تواند بر قدرت قوای باروری مردان نیز تاثیر می گذارد اخیرا ثابت شده است که احتمال ناباروری مردان چاق یا دارای اضافه وزن بسیار بیشتر از سایرین می باشد.

محققان فرانسه دریافتند که این افراد در مقایسه با مردانی که وزن متوسطی دارند، تعداد اسپرم های کمتر و یا فاقد اسپرم زنده هستند. به همین دلیل می توان نتیجه گرفت اضافه وزن تاثیر مستقیمی بر تولید اسپرم دارد.

به گفته ی سیزرنیچو بافت چربی می تواند هورمون های جنسی مردانه مانند تستوسترون را به هورمون جنسی زنانه (استروژن) تبدیل کند. هر چه بافت های چربی در بدن بیشتر باشد، میزان هورمون استروژن هم بیشتر خواهد بود.

(( ممکن است راه های دیگری نیز برای توضیح این ارتباط وجود داشته باشد. هورمون لپتین که توسط بافت های چربی ترشح می شود، می تواند موجب تخریب سلول های اسپرم یا سلول های تولید کننده آنها شود. همچنین می توان حدس زد که دمای هوای زیاد بیضه ها که ناشی از تجمع بافت چربی می باشد، می تواند به سلول های اسپرم آسیب وارد کنند.))

 به طور کلی می توان نتیجه گرفت که جراحی چاقی یا همان لاغری می تواند موجب کاهش وزن و کاهش بافت های چربی شود و از این طریق به کاهش هورمون جنسی زنانه در مردان کمک کرده و قدرت باروری آنها را افزایش می دهد. 

شاید با خودتان بگویید که هزینه جراحی لاغری هم بالا است و مثلا فلان نفر که من میشناسم ۲۵ میلیون تومان برای لاغر کردن خود هزینه چرداخت کرده. این حرف درست است اما هزینه های نهایی عدم درمان چاقی بسیار بسیار بیشتر از این حرف ها است و حتی ممکن جان شما به خطر بی افتد! ۲۰ میلیون تومان در مقابل جان شما هیچ ارزشی ندارد.



تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : admin webmaster
تاریخ : دو شنبه 5 اسفند 1398
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید